Zwroty, reklamacje
ZWROTY
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Warunkiem zwrotu jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia. Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami i oznaczeniami Sprzedającego. Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.
Uwaga !!! Towar zakupiony z kolekcji, która została objęta likwidacją nie podlega zwrotowi !!!
Paczkę zwrotną należy wysłać na adres:
Mayo.com.pl , Ul. Rynek 11, 43-330 Wilamowice
- koszt odesłania towaru pokrywa kupujący,
- przesyłki wysłane do nas „za pobraniem” lub do paczkomatu nie będą odbierane,
- zwracany produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany.
- pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej.
REKLAMACJE
Wszelkie reklamacje należy składać poprzez przesłanie produktu wraz z wypełnionym formularzem na adres:
Mayo.com.pl , Ul. Rynek 11, 43-330 Wilamowice
- koszt odesłania towaru pokrywa kupujący,
- przesyłki wysłane do nas „za pobraniem” lub do paczkomatu nie będą odbierane,
- zwracany produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
- wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- w przypadku uzasadnionej reklamacji pieniądze zwracamy na rachunek bankowy.