Darmowa dostawa już od 299 zł !

Zwroty, reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Warunkiem zwrotu jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia. Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu. Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz zwrotu.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.

Paczkę zwrotną należy wysłać na adres:


Mayo , Ul. Piotra Kołodzieja 7b, 41-103 Siemianowice Śląskie

  • koszt odesłania towaru pokrywa kupujący,
  • przesyłki wysłane do nas „za pobraniem” lub do paczkomatu nie będą odbierane,
  • zwracany produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany.
  • pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej.

Pobierz formularz zwrotu


REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje należy składać poprzez przesłanie produktu wraz z wypełnionym formularzem na adres:


Mayo , Ul. Piotra Kołodzieja 7b, 41-103 Siemianowice Śląskie 

  • koszt odesłania towaru pokrywa kupujący,
  • przesyłki wysłane do nas „za pobraniem” lub do paczkomatu nie będą odbierane,
  • zwracany produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany.  W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
  • wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  • w przypadku uzasadnionej reklamacji pieniądze zwracamy na rachunek bankowy.

Pobierz formularz reklamacji